Dirty dancing


To uczucie gdy zdobywasz coś co wydaje się nieosiągalne i euforia zostaje nagle brutalnie przerwana, stoisz wtedy  na środku sali zadając sobie pytanie – jak to się stało?? A właściwie co się stało?? Co to było??? To się działo na prawdę? Czyli popularne WTF???

Przyjaciele wyciągnęli mnie na rockową imprezę na której, było podrywaczy wielu ale żaden nie miał szans przy ciemnowłosym, diabelskim, spojrzeniu. Uratował mnie od policjanta, który zastosował podryw na 997 „Maleńka możesz dzwonić do mnie z całej polski na trzycyfrowy numer” i „przy mnie będziesz bezpieczna, jestem policjantem” – powiedział, nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać.. i wtedy zobaczyłam JEGO i ten uśmiech, to spojrzenie i po chwili tańczyliśmy razem, to był istny dirty dancing. I wszystko działo się tak prędko.. Ja, która tańczyć nie umiem i nie lubię z nim mogłabym przetańczyć życie a przynajmniej jeszcze parę godzin i może parę kolejnych imprez.

Powiedział, że idzie do kolegi i zaraz przyjdzie..

Jak chciał zniknąć to mógł powiedzieć „sorry bejbe jestem już zmęczony, wracam dziś do żony” albo jakoś się wymiksować a nie zniknąć, przepaść, całując mnie w rękę mówiąc „zaraz wrócę”..

Powiedziałam, że o nim nie napiszę, ale on powiedział że zaraz wróci..

Czy człowiek może człowieka tak sparaliżować, wpłynąć na niego swoim magnetyzmem, skupić na sobie całą uwagę, sprawić, że chcesz więcej, czy człowiek może stać się pragnieniem, które tylko on może ugasić. Wygląda na to, że tak. Nie mogę przestać o nim myśleć – taki dziwny narkotyk, takie małe uzależnienie.. na dodatek mi się śnił. Jak żyć.. 😉

One thought on “Dirty dancing

Skomentuj

