I znowu to samo


I znowu to samo.

Minął rok odkąd Adrian i ja się rozstaliśmy, prawie rok odkąd Kamil podjął decyzję że w sumie po co się schodzić skoro on nie wie czego chce – przyznał mi się do tego w lutym, gdy spotkaliśmy się po koncercie.

Teraz jest i kolejna osoba na liście, ktoś kto znikł zanim postanowił się pojawić. To jest taki były niedoszły obecny. Dziwne tym bardziej, że przedstawił mnie znajomym jako swoją dziewczynę, nie opuszczał mnie na krok przez całą imprezę i był dla mnie przecudowny. Tygodniami pisał do mnie, wysyłał zdjęcia, dzwonił, mówił że tęskni a gdy się widywaliśmy troszczył, dbał, był idealny aż nagle cisza, zero kontaktu. Tak po prostu. Zapytałam go dzisiaj o co chodzi a on w smsie odpisał, że jestem jego spoko super kumpelą. Dodał w tej wiadomości, że nie chce pisać ani spotykać się. W smsie! Facet przed 40tką, wysłał mi smsa, oni chyba nigdy nie dorastają.

Znowu skończyło się coś zanim tak naprawdę się zdążyło zacząć, gdy tylko pomyślałam, że byłam w błędzie, że warto ufać innym i próbować sobie z kimś ułożyć życie, kogoś mieć. Właśnie, dosłownie 5 minut po tym jak zdecydowałam się wpuścić kogoś do swojego życia on z niego ucieka. Gdy pomyślałam, że jakoś wszystko zaczyna się układać, wszystko się posypało jak domek z kart. Znowu, w ten sam sposób.

Zastanawiam się, zadaję sobie pytanie co robię źle?? Co jest ze mną nie tak?? Idealna nie jestem, nie ma idealnych ludzi, każdy ma wady, ja ze swoimi staram się walczyć, pokonywać je ale takie sytuacje sprawiają, że trudno jest je pokonać.

Jutro odreaguje to na rowerze, planuję przejechać 30km, posiedzę nad jeziorem, poopalam się i wrócę, może pokonane kilometry sprawią, że zrozumiem, że spłynie na mnie wiedza tajemna odnośnie tego jaki błąd w kółko popełniam, bo brakuje mi pomysłów

 

 

 

Skomentuj

